Het werd tijd voor een nieuwe lay-out voor de website. De redactie breidt zich uit, dus weg met die drie heren met een haaruitdaging die al vanaf het begin de header vervuilden. En we hebben een nieuw logo. De briefing aan ons webmeestertje Paul van Buuren was simpel: iets meer modern, beter herkenbaar en geen oranje, want behoudens Ollie heeft niemand hier op de redactie een koninklijk slecht gebit.
Enfin, en verder? Onze nieuwsbrief is er tegenwoordig in twee smaken: dagelijks (met alle berichten) en wekelijks (met onze selectie van de beste berichten). Volgende week gaan we hiermee live.
Schrijf je in voor onze mailinglijst:
Reageer
Laat ons weten wat je ervan vindt. Â Misschien doen we zelfs echt iets met je commentaar en zijn we je nog erkentelijk ook!
đŸ™‚
Oud en nieuw naast elkaar:
Beterder. Gewoon dat. Hand van de meester.
Echt iets voor mannen. Lelijke kleuren (bruin met blauw?! da’s niet voor niks heel origineel) en geen interessante hoofden meer. Inhoudelijk vond ik het al niet zo boeiend meer, en nu zie je meteen dat je het ook echt niet hoeft te lezen.
Dank je wel, Anne.
Het bruin is eigenlijk rood (RGB:R:114, G:24, B:0 en hexadecimaal: #731800). En op elke pagina staat nu het HMD-hoofd. Op de auteurspagina’s staan nu ook de kop van de auteur.